låååång vänte tid till fkassan

sitter just nu i kö i telefonen, måste ringa försäkringskassan, har fått pengar av dom
som jag inte har en aning om varför .s

igår så kom madde och vi käkA kolla på bigbrother och prata..
myigt att få prata med en "vuxen" ibland, annars pratar man mest med theo, mysigt de med men iaf.
och i natt vakna jag 111 gånger för att jag va så j*vla kissnödig men inte kunde jag gå och kissa för theo vakna
så fort jag ens rörde mig.. så de blev en 100 minuters lång kiss i morse om ni vill veta hehe.

i kväll blir de friskis&svettis så idag ska de dansas hihi...
skönt och välbehövligt efter allt smarrigt i går.


så här fina ringar under ögonen får man efter en jobbig natt



och den sötaste,underbaraste,jobbigaste ocg roligaste lilla killen på jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0