tankar..

när ska jag få må bra? jag anstränger mig och försöker och försöker igen...
ändå är de VUXNA människor som har så tråkiga j*vla liv så just denna person
ville väl göra mitt liv sämre bara för att han e så patetisk själv..

när ska vuxna människor börja bete sig som de...
snart lägger jag in på psyk... mitt kropp och mitt psyke orkar inte snart
tanken på att ev bli hemlös den sista april e bara nog jobbig..
att theo får flytta till jesper som i sin tur bor hos sin mamma.... vad
är de för sammhälle vi bor i?.

jag tog ledigt från skolan idag och pluggar hemma, idag mår jag inte så bra..
theo e oxå ledig så får vi lite tid med varandra...

nehenej, diska lite..

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag kan lova att psyk inte är ett roligt ställe. Men jag förstår hur du tänker.

2011-02-15 @ 18:18:10
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0