vad gör man?

jag har total glömt bort hur man gör när man unnar sig egentid... sitter nästan redan och snyftar
för att jag är så ensam, när blev theo hämtad? hmm.. halv 4 och klockan e nu 6 ...
jag e redan uttråkad och vet inte vad jag ska göra!

är de bara jag som saknar kotten efter bara några timmar?
eller finns de fler?
jag har bara sovit borta från theo 2 gånger de här blir 3e gången,..
jag känner mig lite pressad bara för att försöka visa att jag klarar allt,att jag klarar av att vara mamma
men i själva verket så bryter jag nog ner mig själv?

nej i morgon ska jag vara en glad och trevlig mamma ist för en tråkigt helt utmattad
mamma.. längtar (:



Kommentarer
Postat av: Annica

Du är inte ensam. Jag klarar knappt av att lämna bort Leah.

2011-02-13 @ 13:43:19
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0