Buhuuu

Idag fick jag lämna Theo, jag och några till mammor som skolar in sina barn på samma dagis
fick gå till andra byggnaden och dricka kaffe o fika,..
Jag gick vid 10 och kom tillbaka klockan 11, jag trodde att de skulle gå jätte bra att lämna honom
men icke!
Han va jätte ledsen när jag kom han hade tydligen gått runt och letat efter mig och sedan när
han inte hitta mig så hade han stört grinat. lilla plutten, när han såg mig när jag kom
så höll han om mig jätte hårt och gosa in sitt ansikte mot min axel och snyfta..
Kommer nu bli ännu jobbigare att lämna honom på måndag igen.

Jaha idag blir de att städa typ, jag gör ju inget annat än att städa *suck*
Och i morgon ska Jesper ha match och sen dricka med laget så han får sova borta
så de blir bara jag och theo mys på lördag, faktist väldigt skönt!

Neh nu ska jag sätta mig och kolla på våra bästa år!
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Naaaawww, plutten då. Men gulligt ^^ Min fina gudson! =) <3

2011-01-14 @ 12:00:16
URL: http://mypleasure.myshowroom.se
Postat av: Annica

Längtar inte tills dess att jag ska skola in Leah. =(

2011-01-26 @ 21:17:47
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0