Dagissss!

I morgon e de dags för första inskolningsdagen! jag e super nervös..
inte för hur de kommer att gå för jag e 100% säker på att han kommer tycka de e skit kul
och gråta när vi ska hem..
Men jag har separations ångest nu har jag vart hemma med honom så länge
och nu ska jag lämna bort honom..

Men de posetiva e ju att ajg får tillbaka honom varje dag!

För hoppnings vis så ringer dom från skolan mig så jag får veta när jag ska börja..
dom e väldigt sega på att ringa och när dom ringer kommer vi inte direkt fram till något
de ända jag vet att jag startar skolan liite senare än dom andra men haalllåååå dom börjar
i morgon  och jag vet inte ens när jag börjar.. och de jobbiga e att jag måste ha special schema..
suck.. jaja nu ska jag dricka min kopp kaffe och kolla på
våra bästa år (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0