Dags att börja blogg igen!

Nu va de ett tag sen jag skrev något... Men varje gång jag har börjat skriva så har Theo vaknat
från sin middags lur eller så e de något annat som ska ske just när jag sätter mig o börjar skriva..

Jag tänkte sammanfatta lite med bilder så slipper jag skriva hihi..



Theo hade hög feber på julafton så vi fick va hemma..



Dan efter åkte vi till min farmor och fira jul



Sen åkte vi till Jesper pappa och fira jul där oxå
Vi stanna där 2 dar sen fick Jesper feber så då åkte vi hem igen
Vi ska väl förmodligen tillbaka dit i morgon igen för Jesper
glömde mina saker där jag köpte på ikea, Och lite leksaker och Theos alvedon..
Smart!..

Just nu håller jag på att handtvätta våran köks matta för theo kissa på den i morse
Varför kissar han alltid på nått, sist kissa han på katten haha..
lite kul.
Nehe ne jag måste fixa mattan nu (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0