de kommer väl bättre dagar efter sämre?

Oj oj oj. de va lite väl länge sen jag skrev något..
men förra helgen låg Theo magsjuk på måndag vakna jag magsjuk, så de var tingen
första skol dag för mig i måndags! men jag tog mig in till skolan i Torsdags iaf..
De känns lite lustigt att va tillbaka på iv som jag va så stolt när jag slute och tänkte
nu slipper jag de här igen..Men så e man tillbaka på ruta 1 igen, men något annat val har jag inte
så de e bara köra på, bokstavligen talat, jag har tills juni ( tills sommarlovet börjar ) på att bli gondkänd i
5 ämnen...

För Theo går de jätte bra på förskolan, han gråter visserligen när jag lämnar honom
men de går över fort, och han blir överlycklig när jag kommer och hämtar honom, de e super skönt!
 Och en grej till för idag, jag och Theo flyttar om 3 månader..
har sagt upp lägenheter efter som att jag inte kommer att ha råd att bo kvar här...*snyft*
hoppas jag hittar någonting annat...jaa..
allt e kaos just nu men de löser sig nog...

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och njuta av tysnaden (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0