änsålänge

den här dagen började med att klockan ringde och då tänkte jag ska bara
vila ögonen en minut, och sen vakna jag och titta på klockan och trodde jag had evilat ögonen i 10 minuter
och så tänkte jag äsch de va inte så farligt jag börja sminka mig väckte theo osv
skulle fixa en lite skvätt välling till theo men då hade dom stängt av vattnet (de har vart vatten skada hos grannen) så då blev man helt hadikappad pga av vattnet och då titta jag på klockan och då va ju klockan 8! jag trodde klockan va 7, snacka om virrpanna man e ibland.... så jag lediganmälde theo från
dagis så fick han följa med mig till skolan ist, jag skulle hämta massa uppgifter som jag ska göra hemma eftersom
att jag ska jobba.
sen när vi vart där så hade jag och theo 50 minuter på oss att göra ngt så då tänkte jag att vi skulle gå o fika
självklart när vi satt oss ner och jag har fått mitt kaffe och theo sin mellis så välter han ut mitt kaffe över hans halsduk och vantar och hela bordet o golvet. jippiiii. och nu ska katten få barn.. helst i min garderob oxå!
så den har jag tejpat igen haha!

hoppas dagen slutar bättre!
så de inte blir värre .







theo när vi va ute och gick i går (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0