helgen

blev ändrade planer inför helgen, jag åkte upp med madde på fredagen ist.
så då fick jag va borta hela helgen ist, min premiär på att va borta från theo så länge
men jag kände att de va verkligen va välbehövligt snacka om att man va mycke piggare och roligare mamma!
fast snart så går vi ju full ut med att jesper ska ha theo varannan vecka..
kommer nog va jobbigt första gångerna men de går nog bra!

men hur som helst så på fredagen följde jag med madde till tandläkaren i estuna
sen sprang vi runt på stan en snabbis.. på kvällen hände inte så mkt vi följde med joel ( maddes kille )
till skärholmen och sen ikea och osv osv... på lördagen så gjorde vi inte heller så mycke
förrutom på kvällen då vi börja dricka och sen kom bobbin och så drog vi ut.
vi hamna på typ den minsta krogen i hela sthlm, inte den bästa kvällen men en bra kväll
och jag råka få i mig lite för mycke haha.. men men.

nehe om man ska ta en kopp te kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0