hoho, någon kvar?

så äntligen har jag hittat en hyresvärd som är ok med att jag har socialbidrag..
nu e de bara upp till soc om dom godkänner de eller inte, hyran va lite dyr!
4500 för en 2a.
så snälla håll tummarna för mig!

i morse va de bara att ta sig till skolan, höll på att försova oss med
tack o lov så hade jag förberätt allt igår kväll så vi hann (;
och i skolan fick jag göra mina gymnasie val igen.
denna gång blev de omvårdads programmet lärling i flen som jag tog som 1a handsval
och andra op i etuna och hantverkar programmet inriktning frisör i etuna.
hoppas jag kommer in på något program...och så ska jag börja få ha hemkunskap!
roligt! i hope..

åhh har sååå ont i magen måste lägga mig ner innan jag ska hämta theo från dagis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0