host host snörvel snörvel

snälla snälla låt theo bli frisk nångång, man får så ont i öronen av allt gnäll,huhh..
nu tvär slockna  han pricis, väldig förståerligt han somna omkring 7 och sen vakna han vid 9 och skulle
grina till ca 1-2 tiden, sen ringde min klocka kl 6 på morgonen och så vakna så klart theo,
jag misstänker öroninflammation eller ngt sånt han man  skriker så fort man lägger ner han..
så vi ska till doktorn kl 14, om dom inte hittar ngt fel blir jag galen, köper nog med mig
ett par öronproppar, jag själv e oxå mega förkyld så jag håller på att dö.. ah kanske inte men känns så.

jag såg fram i mot idag efter som att de äntligen skulle bli måndag, jag har
trott att de har vart söndag i fleeeera dagar nu men jah, en söndag igen då..

nehej nu ska jag betala den sista räkningen för denna månad nu
och sen fixa till sig innan läkar besöket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0