hum..

idag har de vart en väldigt seg dag, jag har trott att de har vart söndag i flera dagar i rad nu, har vart jätte
förvirrad när jag har kollat i almenakan och undrat om de ens i mars? haha de e inge bra o va hemma med ett sjukt barn, men idag har har iaf inte haft så mkt feber, bara en liten gnutta (:

idag blir de fredags mys ska kolla på 101 sätt att åka ur en gameshow osc ev varning för barn på 3an..
jag prata med hyres värden idag och sa att jag ville ha lägenheten, men nack delen e ju att
jag inte kan ta den förrens sista april och den e ledig från och med 1a så ja,,..
om någon annan kan flytta in omgående så kommer väl inte jag få den... suck jaja allt kan inte flyta på.
ska ringa jonna i de jong i morgon och se om dom har nån ledig lägenhet oxå, nu när jag fått
jobb och bara delvis kanske kommer leva på soc så kanske jag har lättare att få lägenhet.. ja vi får väl se.


theo på sin 1 års dag (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0