ja de e ju bra.

sitter o väntar på att tiden ska gå, ska hämta theo på dagis om 45 min
och jag  har mega tråkigt och saknar min lilla älskling..

i morgon ska vi på bebis/mamma träff igen, Alltid lika trevligt att träffa dom!
och så kul och se hur dom utveckals, tänk att de e så olika!
 
och ikväll blir de dans på friskis & svettis..
och så börja jag på allvar med min diet idag, blir havregryns gröt och ägg fram tills sommarn
jag vill jätte gärna väga 40 kg men .. känns inte så lågiskt så ska satsa på 55 kg iaf..
så ca 10 ska jag gå ner, så mycket vägde jag innan jag skaffa pojkvän, tänk att jag gick upp
6 kg när jag träffa jesper!! de  e helt sjukt och sen ytterligare 30 kg när jag va gravid.. hihi..
skärpning carro!

idag hade jag en intressant skoldag idag iaf, innan har jag bara hållit på med
judendom,kristendom, kyrkor, jehovas vittne osv osv..
och idag fick jag lösa dilemman om ex om homosexuella ska ha rätt till att adoptera
och lite om hemlösa Alagare osv, de va mycke roligare!

känner mig super stressad jag vill så gärna gå ut gymnasiet,.. men jag vill så gärna jobba..
jag behöver verkligen pengarna jag vet inte hur jag ska göra.. hopaps jag kommer orka göra båda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0