jag tycker om att sova

idag e jag barn ledig, jesper ska ha theo i natt.
så ska till mama och färga håret.. först ska jag möta henne på jobbet, hon ska ta med flytt
kartonger till mig så jag kan börja packa ner lite skit som inte behövs.. jag och mamma
har alltid varje gång vi ska flytta så har vi tänk att vi ska börja minst 2 månader innan men så har vi börjat 2-3 veckor innan och de har vart skit jobbigt. så denna gång täner jag inte göra så!
oj nu e de ju bara 1½ månad kvar tills jag ska flytta!! då e de verkligen dags att rensa i förrådet.
kul skoj. wii..

aa i morse va theo jäääätte pigg kl 04.30 och de va ju då inte jag,.. så jag vägra gå upp
så jag hade en lite bus unge som satt och slog mig drog mig lite i håret och sparka mig.. ja suck
men när klockan ringde kl 6 så va jag ju tvungen att kliva upp... så nu har jag jäätte ont i huvudet
och mega trött..

kan de va så att jag kanske brigar olycka när jag e i närheten av bussar?
2 dar i rad nu har 2 st killar hållit på att bli på körda av bussen när jag har vart där! hmm..

nehe ska lägga mig på soffan i 20 min sen ska jag möta mama..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0