kanske vänder de? eller faller jag platt igen.

i dag fick jag svart från soc och dom godkännde hyran på lägenheten!!!
de trodde jag aldrig, åh glad. men nu måste jag bara ringa hyresvärden och se till så vi kan skriva kontrakt
osv.. tänk om hon helt plötsligt inte vill hyra ut lägenheter? hm, nee. tkr jag inte..
den e annars iaf en vindsvåning så de e 10000 trappor upp men jätte fin utsikt och på 67 kvadrat
mer vet jag inte. hon skulle ringa dom som bor där nu och kolla om jag kunde få titta på lägenheten
och sen skulle hon ringa mig. jaj hur som helst ..

snart ska jag dra på dans (friskis&svettis)
oj ser nu att de e dags att byta om hehe + att min son röjer på mina högtalare nu.. suck!

juste åååååååååh så glad att desperate housewivis börjar snart och grays!!!! mihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0