min dag

blev inte barn ledig igår!.... men ja, han har ju trotsallt en far som e 20... hm en bra andledning not..
men okej vem bryr sig, idag vakna lillskrutt klockan 4!! jah då va jag inte alls pigg, han fick ligga o dra mig
i håret tills klockan blev halv 6 då fick han välling och glo på tvn, men ja stax efter
6 ville han inte alls ligga kvar längre.

vid 9 tiden kom mamma och hämta upp mig vi åkte till etuna och handla present till
Marcus(bror) som fyller 15 år i morgon (theo blir 15 månader i morgon).
jesper hade under tiden somnat med theo min säng, och gissa vilken syn jag kommer hem till..
jesper ligger kvar och sover medans theo har skitit och levt rövare i sovrummet!!!
haha.. m lite roligt när man tänker på de nu men då va jag inte så glad, kanske förståligt.

i kväll eller nu snart klockan 21.30 ska jag kolla på bridget jones dagbok
jag tröttnar aldrig på dom filmerna (:


<3


haha jaa, min söta lilla unge


nån som e sugen på att utmana ödet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0