nervöööööööööös

idag e de träning, sköööööööönt! har dåligt samvete för att jag inte har råd att träna mer..
kan de inte dimpa ner lite pengar i brevlådan så jag kan köpa en gymkort?!..
varför måste de kosta så mycket att vara hälsosam? inte konstigt att de e lättare
att bli överviktig än vältränad ..
de posetiva när man e fattig e väl att de aldrig finns nån mat hemma så därför undviker jag väl att gå upp i vikt.
men jag vill ju TRÄNA..

just nu väntar jag på att jesper ska komma och låna ut deras hem telefon så jag kan ringa
till hyresägaren så jag kan kolla med henne hur de står till om jag får lägenheten eller inte..
hm blir så nervös.. undrar om jag inte ska springa ner ist.. hm. jo de gör jag ,.. åh så nervös jag e ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0